1/8
Hong Kong News screenshot 0
Hong Kong News screenshot 1
Hong Kong News screenshot 2
Hong Kong News screenshot 3
Hong Kong News screenshot 4
Hong Kong News screenshot 5
Hong Kong News screenshot 6
Hong Kong News screenshot 7
Hong Kong News Icon

Hong Kong News

Joseph Powell
Trustable Ranking IconDipercayai
1K+Muat turun
9.5MBSaiz
Android Version Icon4.0.3 - 4.0.4+
Versi Android
32.0(20-08-2020)Versi terkini
-
(0 Ulasan)
Age ratingPEGI-3
ButiranUlasanVersiMaklumat
1/8

Perihal Hong Kong News

Why have to download so many news apps just to read some of your favorite news/newspapers?


HONG KONG NEWS app brings you convenience and quick easy access to read your favourite top major popular news and newspapers of Hong Kong all in a single news /newspaper app from your smartphones or devices. Just download this FREE Hong Kong newspapers app and stay up-to-date with the latest hot news and activities in Hong Kong with just a few taps of your finger.


Included too are the breaking news on current affairs in Hong Kong, business and financial news, stocks commodities and market updates and latest news on popular sports activities and events like your favourite football league games and world or European soccer tournament and cup results and scores plus entertainment and showbiz news of superstars, artistes and celebrities in Hong Kong and around the world as well as their economic development and political news.


You never need another Hong Kong news app just to get yourself updated with latest Hong Kong news!

Mengapa perlu memuat turun aplikasi berita begitu banyak untuk membaca beberapa berita / akhbar kegemaran anda?


HONG KONG NEWS app membawa anda kemudahan dan akses mudah untuk membaca berita utama dan akhbar utama Hong Kong yang paling popular kegemaran anda dalam aplikasi berita / akhbar tunggal dari telefon pintar atau peranti anda. Muat turun aplikasi akhbar Hong Kong PERCUMA ini dan dapatkan berita terkini dan aktiviti terkini di Hong Kong dengan hanya beberapa jari anda.


Termasuk juga berita terkini mengenai hal ehwal semasa di Hong Kong, berita perniagaan dan kewangan, komoditi saham dan kemas kini pasaran dan berita terkini mengenai aktiviti sukan dan acara popular seperti permainan liga bola sepak kegemaran anda dan kejohanan bola sepak dunia dan kejohanan bola sepak dunia dan Eropah serta skor dan skor hiburan dan berita showbiz superstar, artis dan selebriti di Hong Kong dan seluruh dunia serta perkembangan ekonomi dan berita politik mereka.


Anda tidak perlu lagi aplikasi berita Hong Kong yang lain untuk mendapatkan maklumat terkini dengan berita terkini Hong Kong!


Hong Kong News - Versi 32.0

(20-08-2020)
Versi lain
Apa yang baruLatest hot news from major newspapers of Hong Kong for easy access and reading

Belum ada ulasan atau rating lagi! Untuk berikan ulasan yang pertama, sila

-
0 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
Aplikasi Bagus DijaminAplikasi ini lulus ujian keselamatan untuk virus, perisian hasad dan serangan hasad lain serta tidak mengandungi sebarang ancaman.

Hong Kong News - Maklumat APK

Versi APK: 32.0Pakej: com.jp.hongkongnews.newspaper
Keserasian Android: 4.0.3 - 4.0.4+ (Ice Cream Sandwich)
Pemaju:Joseph PowellDasar Privasi:http://bit.ly/2liL5DpKebenaran:8
Nama: Hong Kong NewsSaiz: 9.5 MBMuat turun: 373Versi : 32.0Tarikh Diterbitkan: 2020-08-20 14:01:34Skrin Min: SMALLCPU yang disokong:
ID Pakej: com.jp.hongkongnews.newspaperTandatangan SHA1: 9E:DF:7F:E1:2E:D2:A2:47:2F:B0:7D:F1:E3:98:D1:03:9B:9D:2F:5DPemaju (CN): Andrew VasiliuOrganisasi (O): Qbiki NetworksLokasi (L): SeattleNegara (C): Negeri/Bandar (ST):

Versi Terkini Hong Kong News

32.0Trust Icon Versions
20/8/2020
373 muat turun9.5 MB Saiz

Versi lain

28.0Trust Icon Versions
1/2/2020
373 muat turun8.5 MB Saiz

Aplikasi dalam kategori sama

Anda juga mungkin suka...